onsdag 5 mars 2014

The limit is nådd...

Ok att jag har softat ett tag nu men (ursäkta mig ni ovan mig i tabellen som kämpar på) 164:a i Sthlm den 5/3 :O



Det är tur att vi har delat ledarskap i Team Billy Sthlm Hoover är också admin ;) 
Alltid skönt att dela kaoset.  "Delat kaos hälften kaos" Googla det ni! ;)

Nu har ju Hoover outat att han inte kommer att hårdköra på ett tag. 
Men jag lovar att om ett team från Fittja eller Huddinge eller var det nu ligger (ett varuhus söderut) skulle utmana oss så skulle vi få se på "kraftsamling". 

Nåja, jag ska in på TU (turfutskottsförhör) på fredag i samband med den månatliga "turf-ölsträffen" (alkoholfritt är tillåtet). 
Det kommer att handla om mitt och några andras avhopp från seriespelet. 

Enligt vissa utspel på facebook-sthlm så kommer utfrågningen bli ganska städad om "frågemaskineriet" smörjs  med öl. 
Jag har lovat att inte köra med "Trams" och vi får hoppas att det blir lika trevligt som vanligt. :D

Hoppas att vi ses på fredag!  länk

Ingen aning om länken fungerar för er som inte är medlemmar i fb-sthlm. 

Annars finner ni stället här:
Fredag, från typ 18:00 till sent.

Soft, avslappnat, nördigt och coolt ;)


Ps.
OT. Jag ska skärpa mig... 

//smC





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar