onsdag 29 januari 2014

28 days later...

Då kom äntligen tillfället då jag återigen tog "steget" utanför Söder. Efter nyårsdagens krasch så har jag legat lågt och tagit 5-6 zoner om dagen (Billyzone inte inräknad) ;) 


I kväll fick jag ett peppande mess av Hoover och jag tog steget och drog iväg på gamla jaktmarker.

Ingen superraid, men det kändes uppfriskande och jag tror att jag kommer att vara på G när nästa omgång startar på söndag.

Jag orkar inte kolla men jag är säker på att denna omgång är min sämsta ever...

Nåja, det kryllar av nya spelare där ute, lika galna som som vi (om inte värre) så jag är nog nollad i morgon, tur att det är höga tp. här i stan ;)

//sm1C

2 kommentarer:

  1. Se upp för snabba zombies där ute - om du inte redan är en av dem! ☣

    SvaraRadera
  2. Det är "The Rage Virus", och inte zombies.
    Det är mer utmanande när dom är snabba.
    Jag hade viruset men blev symptomfri under en period, nu känner jag att det börjar ge sig tillkänna... :O

    SvaraRadera