tisdag 25 februari 2014

Nya GripGrab


Det var liksom dags att byta handskar.
 Jag är ingen köldmästare men jag gillar att köra med korthandskar så ofta det är möjligt. Mina Outdoor research ligger i ryggsäcken och avvaktar.













Dom GripGrab som jag köpte nu är inte lika ventilerade (då menar jag inte dom asfaltstillverkade hålen) men det gör ju inget om temperaturen ligger runt nollan.  


Jag åker inte skidor utför (en gång i Borås i en backe bakom B&W (tokbrant och lång)) och dessa handskar är väl anpassade för utförsåkning. När jag läste om dom så fastnade jag och jag är helnöjd.

Our first GORE-TEX® equipped touch-screen-sensitive gloves, the Northback Sensor Gloves™ take the tremendous versatility of one of our favorite gloves and adds TouchTec™ leather, allowing you to operate touch-screen devices without exposing your hands to the elements. Waterproof, breathable and warm – thanks to EnduraLoft™ synthetic insulation – the Northback Sensor Gloves™ are a great option for gadget-toting skiers and snowboarders.


//smC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar