fredag 7 februari 2014

onsdag & torsdag


Det kanske inte är supertaktiskt att redovisa sina turfvanor på en turfblogg, men jag anser att den här bilden är för "grovkornig" för att någon ska kunna göra en heltäckande kartläggning.
Stalkers har koll ändå ;)



Mina med/mot-spelare med lite rutin har redan ganska bra koll på mitt begränsade "revir" som mestadels handlar om Södermalm och när det 1-2 ggr/v. bär av på rejälare zonröj så är det alla stadsdelar norrut till Östermalm (och Djurgården) och i väster är det Vasastan och Kungsholmen som "raidas".
Inga hemligheter där inte... 

Men när tar jag mina zoner då?
En gång hade vi lite redovisningar på Facebook Stockholm om våra turfvanor när det gällde både veckodagar och klockslag. (Nej, ni som har tillgång till bilden får inte visa den i en kommentar, anhöriga och arbetsgivare kan flippa ur om dom ser den) ;)

turfgame.com så finns det en mycket intressant del (längst ner på höger sida) som heter "Statistics".
En länk: http://warded.se/turf/index.php leder till en sida med massor av statistik, både allmän, men även (till dig som är registrerad) personlig. 

Den personliga informationen är, just det, personlig och inget som någon annan kan komma åt. 

Rubriken är onsdag & torsdag...

En liten hint är att jag inte är känd för mina långa dagsrundor och att jag ibland är ledig en dag i veckan ;)

//smC

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar